torsdag 24 september 2009

Inget jobb men en fantastisk idé

Nähäpp, det blev inget av med det där jobbet. Rekryteraren ringde idag och gav lite feedback och i efterhand kan jag nog säga att det var inte riktigt jobbet för mig och jag var inte riktigt personen för företaget. Tråkigt att det inte var "the perfect match" men det känns ändå OK på något sätt. Jag vill ju utvecklas, gå vidare, jobba med det jag är bra på och tycker är kul. Det är bara att vänta på att det där jobbet dyker upp.

Och ni som nu oroar er för att jag är en olydig medborgare som inte följer Regeringens Arbetslinje kan genast sluta upp med det. Jag är inte arbetslös på riktigt än på några månader.

Jag har däremot träffat upphovsmannen till idén och teamet som jag ska joina imorgon eftermiddag. Jag tror att det kommer bli ett riktigt bra team och en fantastiskt bra idé. Gäller bara att få ihop något, men alla förutsättningarna för att vi ska lyckas verkar finnas. Kan bli hur bra som helst.

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Trist att ert evenemang är samtidigt som bokmässan. Hade ju varit kul att hinna följa er utveckling på lite närmre håll. Men lycka till i helgen och vänta bara plötsligt dyker drömjobbet upp.

Kajsa Bergman Fällén sa...

Lycka till själv på bokmässan, ha det så himla kul!