torsdag 10 september 2009

Intervju idag

Mellan pluggvarven klämmer jag in lite jobbsökeri också. Idag var jag på en intervju, jobbet verkar passa mig som handen i handsken, minst sagt och jag tror intervjun gick ganska bra. Men sånt där är svårt att avgöra och i efterhand kommer i alla fall jag på massor av saker jag borde sagt annorlunda eller helt glömde bort att säga under själva intervjun. Försöker att inte tänka på det så mycket, det är det ingen vidare mening med. Nu är det bara att vänta till någon gång nästa vecka då positivt eller negativt besked ska meddelas.

Hamnade hopplöst efter när det gäller studierna idag, blev så otroligt trött efter intervjun, måste varit grymt fokuserad, så läsningen orkade jag helt enkelt inte med. Inlämningsuppgiften är inne i alla fall, nästan ett halvt dygn före deadline ;-).

Imorgon ska jag skriva en rapport om min avancerade fältstudie - dagsfärsk från Pretzel Shopping mall, Storgatan, Södertälje, Sverige, Världen, Universum. Det ni!

Inga kommentarer: