torsdag 17 december 2009

Årets ord

Ny utmaning idag - årets ord. Jag väljer inspirerande, det tycker jag sammanfattar året på ett bra sätt, på många olika plan. Jag har träffat så många inspirerande människor som kan så mycket och delar med sig av det. Inom politiken och i webbvärlden finns de, alla de här människorna. De har idéer och vill genomföra dem, drivs av sin passion och älskar det de gör. De drivs av ett engagemang och har en stark tro på framtiden.

Jag har inte haft den sortens människor omkring mig tidigare. Eller så har jag inte sett dem. De måste ju ha funnits där hela tiden, men jag kanske inte haft tid att se dem, eller fokus på något annat än att få allt att gå runt bara. I år fick jag plötsligt upp ögonen för att det fanns någonting annat där ute.

Det tackar jag för, av hela mitt hjärta!

Inga kommentarer: