fredag 9 april 2010

Närmast hjärtat

Objektet på bilden må se oskyldigt ut, men den där tråden som ni ser har suttit instucken i min hals. Hela tråden. Genom en blodåder har den gått och slutat precis vid hjärtat. Fifan vad äckligt säger jag nu när jag ser den. Inte för att det gjorde ont eller nåt, det var inte ens allt för läskigt att sätta in den och att dra ut den kändes inte alls men på något sätt är jag ändå glad att ingen talade om exakt vad de pysslade med när de satte in den ;-).

Nu är den utdragen i alla fall min lilla CVK som trots detta var väldigt smidig att ha förstås! Jag är frikopplad från sista slangen helt enkelt!

Istället pryds min hals nu av Monicas vackra halsband med ordet Hope präglat på det. Bild kommer snart. Jag lovar att det är tusen gånger snyggare än CVKn.

3 kommentarer:

Sara T sa...

Ja, verkligen läskigt! Det man inte vet...

Åsa sa...

CVK slangar är guld värda ibland!

Kram Åsa/Minimumsa

Monica sa...

Är så glad över att du tycker om mitt halsband =)
Hoppas att du har det bra hemma nu!
Ta hand om dej!
Kram Monica