torsdag 1 september 2011

Tusende inlägget!

Jovisst, tusen inlägg har det blivit under de år den här bloggen funnits. I mars 2009 skrev jag mitt första inlägg. Även om inspirationen inte infinner sig alla dagar har jag svårt att tänka mig ett liv utan att blogga. Det har blivit en del av mitt liv. Min första "blogg" var en dagbok om vår stuga som jag började skriva 1999. Den finns tyvärr inte kvar längre. Så småningom började jag blogga på riktigt, trevande försök med anonym avsändare. De bloggarna finns inte heller kvar, jo någon gör faktiskt. Synd att jag inte sparade ner det jag skrivit på något sätt.

Och tack alla ni som röstade på vantarna i Panduros tävling. Jag slutade som trea vilket innebär att jag har vunnit ett presentkort på hela 1000 kronor på Panduro! Vilket trevligt tillskott i kassan!

Inga kommentarer: