onsdag 4 april 2012

Letterbox

Jag är lite osäker på om det heter letterbox, en sån brevlåda man postar brev i?  Eller är det bara den andra typen av brevlåda, den man FÅR post i (eller räkningar och reklam rättare sagt). Äsch, jag orkade ju inte ens ta ett foto, utan jag fuskar och ritar en teckning istället. Var ju tvungen att testa ett ritprogram i iPaden :-). Det gick ju, fast fingret är för tjockt för att det ska bli riktigt bra, helt klart. Man behöver nog en sån där penna för att det ska bli bra. Ska sondera iPad-penn-marknaden nån dag och se om jag hittar något bra.

Igår var ASIH här och la om mitt sår, idag är det såromläggningsledigt således eftersom det bara behöver läggas om varannan dag numera. Ska försöka städa hjälpligt inför påsk, dvs plocka undan allt mitt skräp :-).

Inga kommentarer: