fredag 8 juni 2012

Publicitet och shoppingdag

Här om dagen hade vi Södermanlands Nyheter här på besök. Det resulterade i en artikel om mitt lilla projekt och om crowdfunding. Här kan du läsa en del av artikeln. Men att nyvaken gå upp och se sig själv på tidningens förstasida innan man ens har fått sitt morgonte gillar jag inte... kanske för att jag inte direkt har någon längtan efter att synas och höras. Det här kändes dock OK att vara med på, hoppas det kan inspirera någon att samla in pengar till någon annan bra sak!

Idag har Nike och jag hängt i Skärholmen. Vi shoppade lite och Nike hamnade mitt i en dansgympa man kunde prova på idag, kul tyckte hon! Sen kom Tomas, vi åt lite och sen åkte vi till Toys R Us. Nikes dröm gick äntligen i uppfyllelse. Att få åka till den STORA leksaksaffären. Jag blev faktiskt helt yr i huvudet av alla leksaker där inne. Det blir jag alltid. Sen åkte vi vidare till Stoff och Stil, en jättestor leksaksaffär för mig. Blev yr där också kan jag meddela. Av lycka.

Inga kommentarer: