tisdag 12 juni 2012

Regn regn regn...


Det bara regnar. Det var väl i och för sig på tiden att det kom lite regn för växtlighetens skull men det är tråkigt ändå. Själv mår jag ganska bra i alla fall, faktiskt bättre än på länge. Det är ju svårt att relatera det till hur man mår när man är frisk dock, men på det stora hela mår jag efter förutsättningarna riktigt bra. Jag har inte särskilt ont någonstans och tar bara en låg dos morfin varje dag. Kan faktiskt vara dags att sluta med det också. Känner mig stark och har mycket ork. Trots att jag varit dyngförkyld i en vecka.

Jag har hört att det är fotbolls-EM. Nike håller på England, oklart varför. Enligt egen utsago är det för att de alltid vinner över Sverige. Hm... vi får väl se hur det går på fredag. Ni kan räkna med att Nike sitter framför teven iklädd blått, vitt och rött :).

Det börjar verkligen dra ihop sig till familjehelg nu! Jag är spänd av förväntan. Rätt nervös också. Tänk om det inte blir bra? Tänk om vi glömt något som vi borde tänkt på? Jag kommer inte slappna av ordentligt förrän helgen är över...

Idag har jag haft en riktig slödag. Imorgon blir det å andra sidan full fart när jag ska in till storstan och fixa en del inför helgen. Torsdag är det läkarbesök och sen ÄR det fredag.

Inga kommentarer: