måndag 11 maj 2009

Löjligt mallig


Easter hag, originally uploaded by spenatmamman.

Jag har länge följt bloggen Grosgrain. Den drivs av Kathleen som syr de mest fantastiska kreationer som hon dessutom lottar ut! Ur bloggen har det sprungit en grupp på Flickr där alla vi som inspireras av Kathleens kreationer kan lägga upp bilder på det vi knåpat ihop själva. Det har jag gjort. Och nu har jag fått vara med på Grosgrain två gånger när Kathleen valt bland bilderna. Känner mig löjligt mallig. Som om jag fått en guldstjärna av fröken ungefär.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Grattis!
Du får en gulstjärna av mig med!
Superfin!

/Flisan

Lisa sa...

Hahahaha

En gulstjärna!

En GULDSTJÄRNA ska det såklart vara.

/Lisa

Anna sa...

En alldeles underbar bild!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Jag hoppas ni noterar den dumpade korven på berget :). Kunde inte komma på nåt bra sätt att skriva om den på engelska så jag lämnade den okommenterad (OK det är ju ändå en sy-grupp). "Lookie lookie at the Swedish hot dog left to die on the rock" lät så töntigt, som svenska kocken i mupparna typ.