lördag 16 maj 2009

Natt med ekologiska snacks och Eurovision

Kan inte påstå att jag orkar engagera mig särskilt mycket i Eurovision. Fyrtiotvå länder som röstar är liksom lite.... mycket. Och den här gången verkar det inte infinna sig något som helst spänningsmoment. Rätt fesljummet med andra ord. Jag ägnar mig åt de ekologiska och rättvisedeklarerade snacksen jag ätit idag istället. Equales extra mörka choklad var riktigt smarrig!

Har haft en bra dag idag på kongressen. Det är så kul att vara här! Mycket roligare än jag trodde. Men mer om det imorgon.

Nu stänger jag nog av den här tråkiga omröstningen och går och lägger mig. En hotellfrukost och mer roligt kongressande att se fram emot imorgon!

1 kommentar:

Wicke sa...

Min bror var mest upprörd över att någon skojade bort det där med alla hundar som tillfångatagits.
Men jag missade vad det var..