tisdag 26 maj 2009

Valkampanj i Gnesta idag

Det där lät nog lite mer avancerat än det var i verkligheten. Imorse ställde jag mig vid stationen. Jag hade med mig en bunt broschyrer. Det gick åt ett gäng i alla fall, många verkar ha röstat redan, en del var inte intresserade, men många verkade faktiskt uppriktigt intresserade och tog gärna emot en broschyr. Kul!

Kanske tar jag ett pass till senare i veckan. Det är svårt att hinna med allt man vill bara...

I nästa vecka får du två chanser att träffa två personer som är kandidater på Miljöpartiets lista till EU-parlamentet. Det är Ewa Larsson och Erik Frostegren. På tisdag 2/6 finns de på Thekannan klockan 15.00 och på Biblioteket (tidningsrummet) klockan 19.00. Kom och lyssna på vad de har att säga och passa på att ställa frågor!

Inga kommentarer: