söndag 6 december 2009

2009 års konferens

Enkelt. Sweden Social Web Camp kom, såg och segrade. En fredagmorgon i slutet av augusti hoppade jag på en buss på Cityterminalen som tog mig, och ett helt gäng andra webnördar, via kasst vägkrogskäk och färja till ett regnigt Tjärö i Blekinge. På bilden ovan ser ni hur jag såg ut när jag kom fram. Det var Gitta Wilén som tog fina mugshots på oss alla.

Som alla vet vid det här laget blev det en fantastisk helg. Jag blir alldeles varm inombords av att tänka tillbaka, på alla underbara människor, stämningen, alla intressanta tankar och trevliga samtal, mina rumskompisar, maten, miljön och på att vara på samma ö som hela internet.

Jag som inte tänkt åka, som inte riktigt vågade först. Som inte tyckte att jag platsade bland alla dessa begåvade och inspirerande människor. Jag är så glad så glad att jag tog mitt förnuft till fånga. För jag är ju lite bra jag med trots allt.

Det var dagens The Best of 2009 Blog Challenge det. Imorgon handlar det om årets bloggfynd.

Inga kommentarer: