söndag 10 januari 2010

Maskar för fullt

Jag sitter vid datorn och försöker få ihop en power point-presentation. Finns det något jag verkligen inte gillar är det power point-presentationer. Det finns inget som dödar nyfikenhet och intresse mer än en sådan. Nu har jag inget val dock, på torsdag ska min grupp på kursen i medie- och kommunikationsvetenskap presentera vårt finfina grupparbete som vi slitit hårt med de senaste veckorna. Detta ska göras på distans och power point är tydligen nödvändigt i presentationen, bara att rätta in sig i ledet alltså.

Eftersom jag har enormt svårt att koncentrera mig på denna själsdödande uppgift sitter jag mest och gör annat som jag verkligen inte borde göra. Måste skärpa mig. Snart är det över. På torsdag har vi redovisat, blivit opponerade på och opponerat på, sedan är det över! Hurra!

Nej, nu tar jag tjuren vid hornen. Så det så.

Inga kommentarer: