lördag 10 april 2010

En gråmulen skön dag

Inget särskilt roligt väder idag så vi har mest suttit inne och kurat. Tomas har varit ute och fixat lite trädgårdsliv lagom tills det tydligen ska bli strålande vackert imorgon. Nu har vi utemöbler, grill och lite leksaker framme åtminstone.

Hade planer på att ta en massa inspirerande härliga bilder idag och lägga upp på bloggen, men det här tråkiga vädret har inte direkt fått mig sugen på att plocka fram kameran. Det får bli imorgon istället.

Jag mår riktigt toppenbra fortfarande dock, trots den grå himlen. Min fysiska form tar sig verkligen från dag till dag, vilket gör mig alldeles galet glad och tacksam. Håret sitter kvar och finnarna sitter kvar. Nike klänger på morfar som besatt och Tomas försöker få lite struktur på generationsboendet här.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Är allt lite fjantglad att du mår så pass bra! Håller tummarna o hejar en hel massa.

När får du veta vilken effekt denna första behandlingen haft?

Tänker på dig o de dina o skickar all positiv styrka jag har. Njut av solskendagen som väntar imorg!


Kram

Kajsa Bergman Fällén sa...

De gör en kontraströntgen efter tredje behandlingen!

Kram