torsdag 12 augusti 2010

Kalle Anka-sommar

Bild: Fr3d.org

Lyssnar på sommar i iPhonen. Svär över att programmen spelas upp alldeles för snabbt. Andres Lokko påminner starkt om Kalle Anka. Musiksnuttarna som får vara med låter helt galna. Sen hittar jag en konstig knapp. Det går att välja att spela upp dubbelt så snabbt eller hälften så långsamt. Ooops. Inte för att jag fattar varför, men lite kul lät absolut. Kanske skulle man köra det på nån riktigt tråkig sommarpratare? Eller så ska jag bara skämmas för att jag satt och lyssnade på det sättet i ett helt program. Eller för att jag inte förstår varför funktionen finns.

1 kommentar:

Ingela sa...

Den dan man förstår sin iphone fullt ut finns nog inte... Men man kan ha ganska kul med den under tiden. Jag gillar fortfarande alla instrument som man kan ladda ner och spela på. Munspelet är en klar favorit :-)

Kram och lycka till med lägret!
Busan