tisdag 30 november 2010

Lite bättre

Det har varit lite bättre idag än det var igår i alla fall. Jag tog en illamåendetablett i morse, men har inte behövt ta mer än så. Har varit lite piggare än igår, var sliten på förmiddagen men under eftermiddagen har det faktiskt inte varit så tokigt. Hostan är bättre också tycker jag. Finnarna är inte ett dugg bättre men så kom jag på att jag faktiskt läst nånstans att just finnar kunde vara ett tecken på att behandlingen funkar, tror det var antikropparna. Jamen då så! Bara att klämma och vara glad! :-D

Idag har jag varit flitig värre, det blev ytterligare en Åremössa stickad och så gjorde jag klart de där vantarna. Imorgon ska vantarna fotas och läggas upp för att budas på. Alla pengar kommer att gå till Ninjans insamling. Ikväll ska jag slå in alla adventskalenderpaket åt Nike. Varför göra saker i god tid? Tror faktiskt inte ens att jag har 24 paket att slå in, måste nog komplettera imorgon... men turligt nog kan unga fröken inte räkna till 24 ännu så hon lär inte märka något ;-).

Hon jobbar dock på bra vid datorn som ni ser. Det är mammas lilla Geek Girl det!

I morgon ska jag upp tidigt för att åka in till Gnesta och ta ett blodprov inför torsdagens tablett. Jag har alldeles för lätt vant mig av med att gå upp tidigt på morgonen så det känns lite lätt motigt.... Å andra sidan har jag ju sovit så mycket de sista dygnen så jag borde vara utsövd så det räcker i morgon bitti...


Inga kommentarer: