fredag 31 december 2010

Cliniderm tävling


Tja... nyårsafton verkar vara en lika lång dag som alla andra år. Nike har sin kompis Amanada här och de picknickar ute i hallen så jag drar väl igång Clinidermtävlingen i brist på annat.

Så här går det till. För att vinna en av de fyra gåvoboxarna ska du svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

En gåvobox innehåller:
  • Active Protection Day Cream, 5 ml
  • Age Delay Serum, 2 ml
  • Ultra Soft Cleansing Milk, 5 ml
  • Barrier Repair, 5 ml
  • Optimal Strenght Night Cream, 5 ml
  • Ideal Balance Skin Tonic, 5 ml
Svaret på frågan hittar du såklart på produkternas webbsida och frågan lyder....

Hur många rengörande produkter finns det i Cliniderms serie (för kvinnor)?

Maila svaret och din motivering till mig på spenatmammman@gmail.com senast 16/1.

Jag kan tillägga att min far tyckte att jag såg ovanligt pigg ut idag. Måste väl varit krämen va? :D

Inga kommentarer: