torsdag 26 maj 2011

Uppe på benen


Jaha. Idag var det bara att packa sig iväg till vårdcentralen. Egentligen brukar jag ju ta mina prover på fredagar, men imorgon blev det lite strul med logistiken så jag kollade med sjuksyrran i Eskilstuna och det gick bra att ta provet idag också. All personal i Gnesta var på utbildning men Trosa-personalen skötte ruljansen istället. Det gick väldans bra det också :-).

Sen in på Apoteket för att hitta något bra förband för foten. Jag tror inte den läcker så värst längre men längst ner är en ganska stor öppning som jag nog helst vill ha något på. Men just nu ligger jag och luftar den snygga foten....

Att gå fungerar bra, men att stå stilla är INTE skönt. Inne på Coop fick jag så ont att det flimrade för ögonen när jag stod där vid charkdisken. Sen åkte vi hem och jag bara däckade av smärtan. Är det bara jag som blir extremt trött av smärta?

Bilden tog jag i dagmammans trädgård idag när vi hämtade Nike.

Inga kommentarer: