fredag 17 juni 2011

Lite bättre. Lite.

Jag inbillar mig att jag är något piggare och har mindre ont i armen. Inte mycket alls men en liten förändring i alla fall. Det är bekvämare att ligga ner och sova och jag är inte i fullt komaläge. Tyvärr är armen ett problem, den domnar framför allt och är ett finmotoriskt missfoster på det stora hela. Att blogga och redigera bilder kan jag göra hjälpligt men det är mest trist och bökigt. Inte ens sitta ute och njuta av solen kan man göra för den har försvunnit. Imorgon verkar det som om det ska bli hyfsat dock. Tur det för då ska jag hålla sillunch. Sill är bra att laga när man inte har nån finmotorik. Man tar sill och blandar i lite annat. Klart. Till och med en lökhackare har vi ju numera, Tomas har köpt en Tupperwarehistoria på Tradera :-).

Inga kommentarer: