måndag 4 juli 2011

Slit och släp


Jag grejar med bilder. Många bilder blir det. Jag har inte direkt hållit perfekt ordning i mapparna, även om det är rätt OK ordning ändå - eller snarare, det kunde varit värre, mycket värre. Nåja, ICAs erbjudande om 50 gratis bilder och 5 gratis förstoringar räcker i över en månad till så jag ska nog bli klar.

Idag har vi haft tjejfest hemma hos min pappa. Ja, tjejfest + pappa/morfar då förstås. Pappas sambo S, syrran, hennes två döttrar, jag och Nike. Som vanligt fick vi grymt god mat och ungarna lekte hur fint som helst tills Nike brakade ihop framåt åtta = läggdags. Men det gjorde inte så mycket, för då kom Tomas och hämtade upp oss och Nike somnade sött på vägen hem.

Känner mig förvånansvärt pigg, även om jag haft ont i armen en del idag igen. Särskilt trött är jag i alla fall inte, trots tjejfestande och tidig uppstigning i morse.

Medan vi andra tjejfestade slet förresten Tomas hemma i växthuset med att lägga stengolv. Det kommer att bli superfint när det blir klart!

Inga kommentarer: