torsdag 7 juli 2011

Sommarlov


Idag gick Nike sin sista dag hos dagmamman innan sommarlovet. Nu ska vi bara vara lediga i många långa veckor. Eller i alla fall tills ungen klättrar på väggarna. ;-)

Jag kom på igår (framförhållning någon?) att jag kanske skulle knåpa ihop nån liten sommarpresent till dagmammorna, det blev lite snärjigt. Jag sydde i alla fall varsin tygkasse åt dem, perfekt sommarväska. Sen skulle dagmammorna och ungarna äta glass vid glasskiosken till mellis, så jag smet ner, tog mig en strut och överlämnade paketen. Perfekt! Efter en shoppingrunda på Jarbells släpade vi oss hem igen, jag och Nike.

Fick paket idag också, det kommer mer om det lite senare. Det var nämligen ett pysselpaket de luxe och jag har inte hunnit börja pyssla än så... ni får ge er till tåls! Superduperglad blev jag i alla fall för det paketet!

Inga kommentarer: