måndag 15 augusti 2011

Trött


Det har varit komaläge för min del idag. Cytokoma av värsta slag. Har mest legat på soffan och slumrat, men nu är jag piggare och ska snart in till återvinningen i Gnesta och även till Apoteket.

Igår var vi nere vid aktivitetsplanen där vissa spelade innebandy och andra tittade på. Jag tittade på. Tomas spelade. Sen grillade vi korv. Efter en liten tupplur hemma på soffan, ja koman dök nog upp redan igår när jag tänker efter, åkte vi iväg till stallet och jag red en sväng. Tog det väldans lugnt dock, min kropp måste nog vänja sig rätt långsamt vid hästlivet :D. Fick se Mia, som äger hästen, rida också, det var kul!

Sen gick jag och la mig rekordtidigt på kvällen. Jag som brukar nattuggla kröp ner vid halv tio... Tur att de här perioderna går över.

Inga kommentarer: