torsdag 15 september 2011

Packning pågår

Imorgon drar jag upp till Dalarna för att träffa andra unga kvinnor med metastaserad bröstcancer. Det känns trevligt att vara ung för en gångs skull. Fast när jag försökte förklara för Nike idag att jag skulle träffa några andra tanter så sa hon "Men du är ju inte nån tant mamma!". Så den här unga damen ska träffa ett gäng andra unga damer bara så att ni vet.

Jag har växlat mellan att vara full av energi och jättetrött. Igår sov jag massor. Idag är jag piggare. Kan bero på att jag red igår förstås, det ger som jag skrivit förut energi. Igår fick jag också ytterligare ett bevis på vilka underbara människor det finns överallt. Massor av garn och en present till mig och Tomas! Tack. Här om dagen fick jag en sjal av en annan trevlig människa och via mail alldeles nyligen ett fantastiskt erbjudande om bidrag till min resa (fast just det tackade jag vänligt men bestämt nej till :)). Och i förrgår hade jag lunchbesök som både hade med sig lunch och blommor och sig själv förstås :). Det finns flera underbara fina generösa och härliga människor där ute, jag hoppas ni vet vilka ni är! Ni betyder så mycket, allihop.

Nu måste jag leta reda på en bra resväska... det var länge sen jag reste nånstans...

Inga kommentarer: