lördag 31 december 2011

2011

Snö, värk i benen, broddar, vårdnadsbidrag, provtagning, vargskjutning, EMILIA-studien, magsjuka, tyverb, xeloda, ninjapower, amigurumi, intriger, bananmedicin, vaxproppar, läkarbesök, the hex tote, lungemboli, ärftlighetsutredning, ridskola, linda, fragmin, hjärtekatten, rosfeber, morfin, nynäs slott, parken zoo, växthus, bråkiga vener, med och utan venport, hudmetastaser, pinjemun, lådbilslandet, luffarslöjd, Utöya, Amy Winehouse, sönderstucken, vantar, bakluckeloppis, bitterfitta, panduropresentkort, virkalong, Lina den fina, bonäs, kantareller, smurfar, taxotere, herceptin, wordfeud, anastrosol, new york, eva och familjen, pelham, sjukresor, depp, fia, alla andra som inte finns kvar, alla som finns och alla som delar med sig av sin värme och kärlek, strålning.

Några saker saknar jag. Bilderna från Essence Vitae t.ex. om ni undrar vart de tog vägen. Vi väntar med spänning och har gjort sen augusti. Men det blir nog kul när de väl kommer. Jag saknar också blixtsnabbt, mirakulöst tillfrisknande galore. Och ett körkort. Inte för att jag skulle fått köra nu tror jag men i alla fall. Jag saknar däremot inte bukfetma och krånglande ärm, men nån måtta får det väl vara på vad som är med i uppradningen.

Inga kommentarer: