söndag 8 januari 2012

Nu är glada julen slut slut slut

Årets julgran kom och gick. Den såg ut som ovan, det var Molly och Nike som klädde den kvällen före julafton. Men nu är dekorationerna nedpackade och granen utslängd. Ganska skönt faktiskt. Det är mysigt när julen kommer men man tröttnar snabbt på den.

Idag har min syrra och yngsta systerdottern varit här en liten sväng. Vi fikade pumpapaj bland annat. Det blev jag bjuden på när jag hälsade på Eva i Pelham och sen fick jag en pumpa i grönsakslådan och så var jag tvungen att testa. Den blev riktigt bra faktiskt, vi enades om att det smakar nåt i stil med en blandning mellan morotskaka och mjuk pepparkaka.

Idag har jag varit otroligt trött. Sovit en stund men det kändes inte som om det hjälpte direkt. Ska försöka tvinga mig i säng lite tidigt idag.

Inga kommentarer: