torsdag 23 februari 2012

Jahapp

Så kom kungabebisen då. Svårt att undvika att nämna det, hur man än vrider och vänder på det hela är det ju nån sorts historisk händelse. Lars Hillersberg litografi finns till salu på Bukowskis just nu, på den lite "enklare" avdelningen, verkar kunna bli din för ett par tusenlappar. Tyckte kanske den kunde passa ämnet. Som ni vet är jag inte ett dugg rojalistiskt lagg och Hillersberg bodde ju i Gnesta under sista delen av sitt liv.

Idag fick jag hem en syrgasapparajt till hemmet. Nu är det slut på elda värmeljus i samma hem. Nike och Tomas var här en sväng idag och hälsade på mig, jag fick sushi och kläder tills imorgon då jag ska åka ambulans hem, ja, där finns det ju syrgas med såklart. Har inte hunnit få min bärbara syrgas ännu så det fick bli så. Meckigt. Hoppas på att FECen gör mig så bra i lungorna så jag slipper denna syrgas. Snart! Imorgon får jag åka hem, hurra!

Inga kommentarer: