söndag 12 februari 2012

Trött

Jag har verkligen haft en trött-helg. Idag har jag vilat hela dagen och aptiten har varit sådär vilket väl inte gjort mig piggare direkt. Nu äter jag för första gången idag. Smörgåskex. Igår var det fest hos Christer som fyllde 40, då var jag lite piggare men jag får väl äta upp det idag kanske. Nu låter det som om jag röjde järnet, men knappast. Det gick verkligen städat till.

På pluskontot - jag har inte särskilt ont längre, såren läker fint. På minuskontot - hostan blir inte bättre så snabbt som jag hade hoppats. Varje morgon är ett helvetes skit med slem i luftvägarna som måste hostas upp innan jag orkar ta ett steg. Men sen går det i alla fall ganska bra om jag inte anstränger mig allt för mycket men jag vill ju kunna anstränga mig lite också! Less på det här, jag vill att det ska hända något NU!

Inga kommentarer: