torsdag 10 maj 2012

Fullt upp

Det är fullt upp här. Det kan man inte tro, jag är ju sjuk, men att vara sjuk tar en himla massa tid. Den här veckan har jag haft/har följande schema:

Måndag: Sjukgymnasten i Nyköping
Tisdag: ASIH kommer hem till mig
Onsdag: Sjukgymnasten i Nyköping
Torsdag: Hemsjukvården kommer hem till mig
Fredag: Sjukgymnasten i Nyköping
Lördag: Ingenting!
Söndag: Hemsjukvården kommer hem till mig

Ingenting av detta tar ju särskilt lång tid, men allt runt omkring gör ju det. Att åka med Samres till och från Nyköping till exempel. Det tar ju tid bara att åka dit i egen bil och så väntetider och omvägar på det. Sjuksyrrorna från ASIH och hemsjukvården kan ju inte riktigt exakt tala om när de kommer alltid, som det brukar vara så att det är bestämt "förmiddag" oftast.

Det är lite komiskt faktiskt, man tror att vara sjukskriven innebär att man har massor av tid att ligga på soffan och vila sig i form och annat avslappnande. Ha ha säger jag bara. :-)

Inga kommentarer: