fredag 11 maj 2012

Wow

Just nu är insamlingen uppe i 17.400 kr. Det är helt fantastiskt! Tack tack tack tack tack till er alla! Nu verkar det som om vi är fulltaliga kanske också, väntar på ett svar från en familj. Allt faller på plats, och det märkliga är att det bara rullar på nästan av sig självt eftersom det finns så många fantastiska människor som hjälper till på alla möjliga sätt. Jag tror inte riktigt jag fattat än hur häftigt detta är, det kommer nog i efterhand.

Idag har jag varit i Nyköping, hos min braiga sjukgymnast. Hon intensivbehandlar min svullna arm genom att först massera en lång stund, inte bara armen, utan hela lymfsystemet som man kommer åt lite här och där på kroppen, på låret, magen, ryggen... det är ingen hård massage men jätteskönt. Sen blir armen sådär snyggt inlindad vilket tar en liten stund.

Fick skjuts av min pappa idag, Nike var med också. Fin-lunch på Max efter behandlingen och sen kände sig Nike tvungen att besöka leksaksaffären på Gumsbacken och kom hem med en ny barbiedocka till samlingen.

Inga kommentarer: