måndag 18 juni 2012

Tack!


Jag har skrivit det på Facebook men jag skriver det här också i något annorlunda tappning. Tack alla som bidrog med pengar i insamlingen. Tack alla som peppade och kom med goda råd och tips. Tack Lotta som fixade nånstans att vara, korv och inte minst bidrog ekonomiskt. Dessutom inspirerade du oss i söndags förmiddag!  Och visade oss den bästa bilden som jag nu googlat fram och ni kan se ovan. Tack Cattis för ditt fantastiska bidrag. Tack Mia som kom och fotade. Tack Åse och Anita som åkte så långt för att passa barn. Tack psykologen Christian som hjälpte oss med våra funderingar. Tack Kajsa som hittade Christian och bjöd in honom. Tack Elisabeth som hade många idéer och fixade experimenten som gjorde stor succé (och som har världens coolaste affär förresten). Jag tror vi kan ha minst ett uppfinnarämne bland kidsen :-). Tack Maria och Mia i det fantastiska teamet som hjälpte mig att verkligen göra verklighet av idén. Tack andra Anita som ringde runt och raggade grejer och inte lät sig nedslås. Tack Malin och Sense Gusto för hjälpen och framför allt de vackra korgarna (ja men där hade vi ju ytterligare en av världens coolaste och dessutom mest ekologiska, butiker!). Tack Ekorrens ekologiska smågodis för allt smarrigt snarr. Och tack Boel för böckerna! Och tack Daniel som tipsade om FundedByMe. Och tack FundedByMe för att ni har en sån bra tjänst. Tack Busan vars härliga godisskålar fanns överallt hela helgen. Du blev helt klart barnens favorit :-). För att inte tala om bubbelvin när vi kom! Och stort tack Lastberget, ni tog hand om oss på ett fantastiskt sätt. Lastberget är verkligen ett fint ställe och ni som jobbar där är hur bra som helst! Och SN som skrev en jättebra artikel om det hela. Sist men inte minst - tack alla familjerna, inklusive min egen. Ni gjorde helgen något riktigt riktigt fint. Allra sist en hälsning till er som ville komma men inte kunde. Vi saknade er. Hoppas för allt i världen att jag inte glömt någon nu!

Hur vi hade det? Jo, tack bra. Jättebra! Vi åt god mat, pratade, slappade i bubbelpoolen och hade det allmänt bra. Det gör vi om nästa år va? :-)

Inga kommentarer: