onsdag 26 september 2012

Nere för räkning

Jag som kände mig ganska OK och som om det kanske kunde vända lite nu. Ha! Då slog kräket till. Eller det började tidigt i morse, vid fyratiden, med att jag gick upp och kissade. När jag satt där på toan kom plötsligt en helt vidrig huvudvärk! Fy helsike vad ont det gjorde! Tomas fick ge mig tabletter och vatten, själv trodde jag att nu poppade alla metastaserna ut ur huvudet och att det var därför det gjorde så ont. Men tabletterna hjälpte ganska fort och huvudvärken försvann. Istället började jag kräkas. Suck säger jag bara, suck.

Idag har jag kräkts och sovit hela dagen. Nu har jag äntligen kvicknat till lite och faktiskt också druckit lite cola och ätit smörgåsrån utan något på. Känns lite bättre ändå, men det har inte varit nån höjdardag idag direkt... hoppas det är bättre imorgon, det är inte så kul att sällskapa med en röd plasthink hela dagarna. Tur att jag har världens bästa man, som tvättar mina kräkhinkar och åker till Gnesta för att köpa Coca-Cola sent på kvällen, du är bäst Tomas!

Imorgon måste jag fortsätta vila upp mig, MÅSTE komma igång med behandlingen på torsdag, har inte tid att skjuta upp den!

Inga kommentarer: