onsdag 26 september 2012

Pimp my ride

Jag provkör en rollator för att se om detta åkdon är något för mig. Det funkar faktiskt ganska bra här hemma, men den är ju inte så tuff direkt Men Nike pimpade den lite med en trådtofs här om dagen, fast nu har hon visst tagit tillbaka tråden och gjort nåt annat av den istället... Oklart vad.

Det vore ganska fint att klä in den där i monsterrollatorn i virkade dräkt, men jag ska fixa en rollator som jag ska ha tills vidare först.

Slutade kräka igår på kvällen och satt vaken och ugglade några timmar efter att ha sovit hela dagen. Har sovit bra i natt, och kanske lite för bra i natt också, så jag har sovit idag. Hur som helst, trött eller inte, jag mår ganska OK i alla fall = jag mår inte illa och syrgasen piggar nog upp mig lite. Rösten är kraxig och kroppen skruttig dock. Imorgon är det behandling i Nyköping, min pappa kör mig så slipper jag både Samres och att dra hem Tomas. SEN ska jag få bästa och mest effektiva medicinen som ska sätta rejäl sprutt på mig igen!

Inga kommentarer: