fredag 5 oktober 2012

Dagen efter

Idag har kroppen inte varit lika pigg som under de senaste dagarna, men jag fick ju faktiskt behandling igår så det kanske inte är så konstigt egentligen. Sämre har det i alla fall inte varit, men jag har inte känt mig riktigt lika stark. Annars har jag haft en jättebra dag, Jag vaknade tidigt, gjorde mig i ordning, fixade lite och sen kom Jenny och fikade och hade med sig kaka och vi hade väldans trevligt. Sen kom det ett blombud från blomsteraffären i Gnesta, tack Ullet och Åse! Det var en Rosa Bandet-bukett så nu har jag mitt eget Rosa Band för i år, jättefint är det.

Inte nog med detta, jag har bokat tid med "ödem-sjukgymnasten" som ska kolla till min arm och igår bokade jag tid för leverans av arbetsstol och säng.

Igår fick jag en lott av Birgitta och jag vann en ny så jag kan se fram emot att bli miljonär snart och idag dök det upp ett gäng paket i lådan och på ICA. Först den fina klänningen från Rino som jag vann i veckan, bild kommer efter Nikes födelsedag eftersom den ska bli just en present till henne, perfekt ju!

Sen kalasgrejerna till Nikes kalas, det börjar dra ihop sig... Dessutom fick jag lite grejer jag beställt till en julklapp (mer kan jag inte avslöja just nu :-)) och krympplast jag passat på att beställa. Nike gjorde en jättefin figur som skulle bli ett halsband, men jag hade totalt missbedömt hålets storlek så det blev för litet. Såklart. Kanske får bli något annat av den... Nåt ska vi väl kunna hitta på, jag tyckte jag tog i ordentligt, men tydligen inte. Det slutade i alla fall mest med att vi blev sura på varandra jag och Nike a k a tjurskallarna.

Började fixa kalaskorten och känner mig såååååå duktig och att jag har sån enooooooooorm framförhållning. :-). Ja, och så gjorde jag om ett örhänge till ett halsband, jag ska posta en bild på det i helgen, jag gillar det så mycket.

Enda smolket i bägaren (räknar inte lite trötthet ändå) är att jag slarvat bort min alldeles nya guldpenna. Så dumt.

Inga kommentarer: