torsdag 4 oktober 2012

Före

Här har ni den. Min opimpade rullator. Eller stavar man rollator? Inget verkar vara rätt. Hur som helst, det är ju ett fantastiskt gånghjälpmedel i alla fall, även om det så klart inte är så roligt att dras med den egentligen. Men i alla fall, det är ju det perfekta för mig, frisk eller sjuk eller what ever, jag fick en cykelkorg på så nu kan jag dra runt här hemma med mina grejer utan att stöka ner och utan att lägga ifrån mig på fel ställen, jag har det jag behöver i vagnen. Ställde ner ett par plastburkar i korgen så de mindre sakerna skulle ligga kvar också :-). Sen när den blir lite fin också...

I morse testade jag badbrädan också, funkade fint att sita på den och duscha! Och under natten hade jag puffen under benen -> jag sov verkligen som en prinsessa och vaknade klockan 06.00 prick och kände mig alldeles utsövd och piggelin. Nu är jag i och för sig inte så pigg längre, men jag tror jag hinner med en liten snabb lur innan lunch om jag känner att det behövs.

Känner mig stark och bra idag! Jag älskar när jag hittar den här energin, jag bara njuuuuuuuuter och gosar in mig i den och hoppas det aldrig ska gå över!

Inga kommentarer: