måndag 26 april 2010

Aj aj aj aj aj

Bild lånad av jenschapter3/Flickr CC
Det är möjligt att den föreställer mig och min onda tvilling.

Har ont i kroppen som jag vet inte vad. Främst i benen, benhinnor och höfter och knän. Spelar ingen direkt roll om jag rör på mig eller om jag sitter stilla tror jag, ont gör det oavsett.

Idag blev jag i alla fall av med stygnen vid porten. Fem små stygn petades bort helt utan smärta. Nu har jag bara ett litet litet frankenstein-ärr över själva porten, men det läker väl. Och så själva venporten under huden då, men den syns inte alls.

Fick kallelse till röntgen av bröstkorg i slutet av maj. Det borde vara den röntgen som ska göras för att följa upp huruvida lungorna bättrat på sig eller inte. En röntgen jag inte känner mig så jättenervös inför, eftersom jag blivit så mycket bättre. Det är skönt att inte behöva noja över varenda liten sak.

Imorgon kommer Molly och hälsar på gamla morsan! Wiiiiii!

7 kommentarer:

Jessica sa...

Smärtstillande?

Kajsa Bergman Fällén sa...

Hm... undrar om det funkar? Har inte slagit mig att jag ska testa, det är en sån underlig värk. Men jag prövar och ser om det blir bättre!

Sabina sa...

hoppas det ska försvinna med värken.. tröttar så otroligt att gå o dras med det!

stenhård visualisering o fokus inför röntgen i slutet av maj då.. menar inte bara för din del, här ska skickas positiva vibbar utav bara den från småland! :)

kramar

Tullan sa...

Ta 1 Ibumetin/Ipren och 1 Alvedon/Panodil. Det brukar hjälpa ganska bra. För mig hjälper det lite att gå en promenad också och blir lite bättre av att röra på sig, även om det tar emot att göra det. Värmedyna är bra!
Kram!

Lisbet Lindell sa...

Är det du till höger eller vänster;-)
KRAM!

Jessica sa...

Det kanske är en biverkning?

Kajsa Bergman Fällén sa...

Jepp det ska vara en biverkning. Jag tror ta mig tusan tabletterna hjälpte, och så har jag ätit god lunch och promenerat också och helt plötsligt händer det... inget ont! Nu ska jag sitta i solen så kanske det blir ännu bättre :)