fredag 16 april 2010

Nu med venport

Allt gick bra idag. Vi steg upp i ottan och rullade iväg mot Nyköping, var där redan halv sju tror jag. Tomas lämnade mig på "Behandlingsavdelningen" och där lyckades jag få ett par timmars sömn innan jag blev nerkörd till operation vid halv tiotiden. Operationen tog nog totalt en timme men då ägnades avsevärd tid åt att ställa in en röntgenapparat och se att slangen satt rätt. Det är ju inte så jättetrevligt att bli grävd i sådär, men å andra sidan var jag lagom lugnad med nån finfin medicin och brydde mig inte värst mycket om det. Ont gjorde det inte i alla fall.

Vid ettiden var det bara att klä på sig och åka hem igen efter lite fika och bekräftelse från läkaren att venporten satt som den skulle enligt röntgenplåtarna.

3 kommentarer:

Sabina sa...

bra det gick bra.. vila o njut av helgen så mycket du kan!!

kramar

Linda sa...

Skönt att höra att allt gått bra idag!! :-) Önskar dig en trevlig helg! Kram!!

Anonym sa...

Skönt att höra, jag har hållit tummarna för dig idag! Sov nu gott (vilket jag tror du redan gör)!
Kram