onsdag 4 augusti 2010

Snabba ryck


Har redan börjat få ont i benen. Inte bra. Någon dags frist hade ju varit skönt förstås.

Behandlingen gick bra idag i alla fall. Sen blev det äckel-middag på McDonalds och en sväng på Panduro samt på KappAhl. Bara högklassiga nöjen idag alltså. Nu är jag lycklig ägare till två magnetlås att sätta på väskor jag ska sy/virka. Jo, jag vet att jag sa aldrig mer om virkade väskor, men nu gör jag ett håligt mönster istället som går lite snabbare än den förra som jag virkade i fasta maskor. Dessutom har jag köpt nya stoppnålar eftersom jag inte hittar en enda, vart tar de vägen egentligen? På KappAhl blev det endast kläder till Nike. På halva priset på rean. Och så ett par små balettskor som hennes blödige fader smugglade ner. Och några hårspännen men det tycks ju vara förbrukningsvaror snarare... de försvinner också.

Nu har jag också fått tid för både röntgen och läkarbesök. Röntgen blir 26/8 och läkarbesöket den 8/9. Då ska jag få veta hur behandlingarna verkat och med vilka behandlingar vi ska fortsätta. Börjar redan noja för det där, fast jag tror kanske inte att jag blir riktigt lika hispig som förra gången. Hoppas inte i alla fall.

Inga kommentarer: