fredag 5 november 2010

Dags för strålning

Vaknade halv sju i morse, helt utvilad. Den som känner mig väl vet att det inte är riktigt normalt :-D. Tomas påstår att jag sovit oroligt som sjutton och drömt massor i natt och natten innan, själv har jag inte märkt någonting alls.

Nike klev också upp så småningom och det blev en lugn och mysig morgon hemma innan det var dags för henne att gå till dagmamman och för oss att åka iväg mot Eskilstuna.

Fick komma in till strålningen några minuter i halv tolv, och det tog inte alls lång tid där inne. Jag låg med min mask på mig, hållandes i en hundleksak (jo, faktiskt) och så strålade de ena sidan och sen andra sidan. Det luktade lite varm plast och surrade till lite men det var liksom hela prylen. Sen var det klart. Vi pratade med kuratorn också en stund och sen tog vi lunch på stan och så hem för att hämta Nike och gå in på ICA för att hämta ut ett par paket. Jag hade beställt en extern blixt till min kamera, ingenting avancerat alls, men den verkar funka helt OK.

Efter middagen ringde det på dörren, det var blommor till mig från jobbet (se bilden). Tack snälla söta jobbarkompisar!

Det har varit en helt OK dag idag faktiskt. Jag mår bra och jag har varit full av energi och jävlar anamma. Det ska gå det här, det ska det!

1 kommentar:

Lisbet Lindell sa...

Klart det ska gå!!!

Kram Lisbet