lördag 20 november 2010

Lördagsgodis

Här om dagen åt jag sushi. Det blev en rejäl portion. Jag har faktiskt inte varit särskilt sugen på sushi sedan dess... men jag kommer nog igen vad det lider :-).

Pepparkakor har vi bakat också. Nike har gjort en grym insats här, en hel färdigköpt deg har gått åt och allt är slut. Notera att det är den 20:e november idag. Hur ska detta sluta?

Nya mediciner. Från idegran till vintergröna. Bara några dagar kvar nu, jag längtar efter att få sätta igång med gifterna.

Nike och jag ska strax samla ihop oss för att ta en sväng ner till affären där vi planerar att köpa en grymt stor påse lördagsgodis. Sen blir det saffransbullebak och en soft lördag i största allmänhet.

Mår ganska bra tycker jag, det är hostan som är besvärlig, men om jag bara kommer ihåg att pimpla i mig cocillana så funkar det fint.

Inga kommentarer: