torsdag 2 december 2010

Snön ligger vit på taken

Det är snöigt nu. Och kallt. Det är svårt att tro att vi bara är i början av december än så länge! Vädret verkar helt ha spårat ur. Varma somrar och kalla vintrar. Frågar ni mig så är det inte normalt med sådant extremt väder. Jag tror i alla fall inte att den här kalla vintern skvallrar om att allt visst är normalt och att snacket om klimatförändringar är trams. Tvärtom.

Jag mår helt OK idag. Lite hostig, men mer som rethosta/vanlig förkylningshosta. Idag ska jag ta min första Navelbine i tablettform om inte sjuksyrran ringer och talar om att jag inte får pga dåliga resultat på blodprovet jag tog igår. Har hon inte hört av sig vid 17 är det fritt fram. Då ska jag först ta en illamåendetablett och sedan en timme senare cytostatikan.

Inga kommentarer: