tisdag 11 januari 2011

Facerapad!

Facerapad verkar vara ett av de där orden som är väldigt populära just nu. För den som inte vet vad det betyder så är det när nån annan "lånar" eller stjäl ditt konto på Facebook och skriver något dumt. Eller roligt. Eller både och.

Jag upptäckte just att jag blivit så fett facerapad så det inte är klokt. Av min fyraåring. Satt och tittade tillbaka i min logg och noterade en del underliga aktiviteter. Bland annat att jag några gånger skrivit LKDJLKJÖLKJÖLKA och liknande grejer i andras loggar. Att jag röstat på travhästar och figurer i Shrek. Hm... sen upptäckte jag att någon också plitat ner... NIKE i nån logg här och nån logg där. Lite slumpmässigt. Då kändes det som om jag var brottslingen på spåret...

Ja, vad ska man säga? Dagens ungdom? Fyra år och skyldig till detta redan?

Inga kommentarer: