onsdag 9 februari 2011

Rapport från en otränad


Ja, ni andra kanske inte tycker att det är så märkvärdigt men jag har både lämnat och hämtat Nike hos dagmamman idag. I normala fall för mig ensam tar det ungefär 7-8 minuter att gå dit så det är ju inte helt supernära. Dessutom väldigt mycket uppförsbacke på vägen hem. Och isigt.

Nu börjar ni förstå vidden av min prestation va? Faktum är att jag känner mig... eh... ganska slut i kroppen. Som om jag tränat eller nåt. Jag kommer kanske ha träningsvärk i morgon, det är faktiskt högst troligt att jag kommer att ha det. Det är en låååååång väg tillbaka till gammal god form, det säger jag er.

På bilden en ny liten filur som redan flyttat hemifrån. En liten tax som fick flytta norr om stan, hoppas han ska trivas hos sin nya ägare.

Inga kommentarer: