måndag 21 mars 2011

Hästtjejen

Igår kom jag äntligen iväg till stallet för att titta på Nike när hon red. Det var riktigt skönt faktiskt, solen värmde litegrann i alla fall. Är inte redo att leda hästen än, men snart så. Ska bara få upp flåset lite till :-).

Nike fick rida på Albin, det är honom hon leder till stallet på bilden. Tyvärr ramlade hon av och blev lite ledsen just igår, men det var först mot slutet av lektionen och jag tror hon har kommit över det till nästa vecka. Det var verkligen kul att se hur mycket Nike lärt sig under de här senaste gångerna när jag inte orkat vara med. Tycker hon har blivit riktigt duktig faktiskt, hon är ändå bara fyra år gammal.

Sen åkte vi hem och fikade lite bullar bland annat för att fira av-åkningen :-).

Idag har jag inte gjort så värst mycket alls. Nike har varit hos dagmamman och jag hämtade henne. Mitt flås är numera normal-dåligt, dvs jag känner ingenting av proppen längre, men tumörerna i lungorna gör ju sitt till. Tycker ändå att det funkar bra att gå ganska normalt nu. Att kunna gå för att hämta Nike och till affären och så där är guld värt! Börjar känna mig sugen på att ge mig in till storstan på egen hand snart. Akta er ni stockholmare ;-).

Inga kommentarer: