tisdag 22 mars 2011

Så där ja

Nu har jag varit nere på "lokalen" och lämnat Nike. Där träffas dagmammorna en gång i veckan. Det är riktigt skönt ute, fast det blåser. Isen och snön smälter så det står härliga till.

Idag tänkte jag ägna mig åt att deklarera. Blev glad när jag loggade in hos Skatteverket och insåg att jag får tillbaka på skatten, vilket jag inte alls räknat med. Med tre arbetsgivare och en försäkringskassa inblandade i förra årets utbetalningar av löner och ersättningar och skattedragningar så var det upplagt för restskatt. Men så blev det inte, jag får tillbaka en rejäl slant, hurra!

Fast det går ju så snabbt att deklarera nu för tiden, så något mer ska jag väl hitta på. Känner mig trött och sliten idag, både trött som i nu vill jag ta en power nap och trött i kroppen, så vi får väl se om det blir så mycket gjort...

Inga kommentarer: