fredag 6 maj 2011

Dålig på att blogga

Ja inte händer det mycket här. Igår var jag ganska trött efter turen till storstan dagen innan. Men det var det värt. Nike var hos dagmamman så jag fick vila lite i alla fall.

Imorse var det som vanligt på fredagar dags för blodprov på vårdcentralen inne i Gnesta. Ingen doktor har ringt så allt var OK förmodar jag. Det enda värde jag haft problem med hittills är ju det där kaliumvärdet när jag fick banan ordinerat :-). Tror jag haft tur med blodkroppar och sånt, både vita och röda. Det är inte roligt om man måste hoppa över någon behandling.

Nike har varit nere hos dagmamman idag, men inte någon vanlig dagmammedag utan för att leka med dagmammans dotter. Hämtade en mycket nöjd Nike vid fyratiden och tog en sväng förbi affären för att köpa hem ris till saffransrisotto som vi nu avnjutit tillsammans med sparris... lyxfredag!

Inga kommentarer: