lördag 21 maj 2011

Lördagsgodis



Mina söta små tjejer är väl bästa lördagsgodiset? DJ Munne gjorde succé på dansgolven i Nacka år 1990 ca har jag hört. (Munne, det var vad Molly kallade sig själv under en kortare period av sitt liv. Den har nog gått över tror jag.). Den andra lilla pärlan sågs i Eskilstuna förra sommaren, närmare bestämt på Parken Zoo.

Jag ligger fortfarande som en strandad val i sjukhussängen men det går faktiskt framåt. I natt minskade svullnaden i foten rejält och utslaget krymper. Men inte går det särskilt fort på det stora hela. Bytet från Alvedon till Citodon var ett lyft kan man väl lugnt påstå. Härliga tider, jag kan sova och allt möjligt :-D.

Dagens ser fram emot är att Tomas och Nike kommer och hälsar på och så språkrörsvalet såklart, det är faktiskt lite spännande på den kvinnliga sidan även om det väl kan sägas vara avgjort på den manliga. Själv håller jag på Romson, men Valterssons tal var ju fantastiskt.

Inga kommentarer: