söndag 12 juni 2011

Drömmer om skor


Det finns så många fina som borde vara lika snälla mot fötterna som de ordinerade foppatofflorna. Jag har länge suktat på skorna från El Naturalista. Men de är ju inte helt gratis. Någon som testat? Hur är de egentligen? Är det värda dryga tusingen? Bild lånad från Brandos.se.

Jag har inte så höga krav på skor va? De ska vara sköna, snygga, med lite klack helst, och gärna röda. Hålla länge och inte var allt för dyra. ;-)

Andra tips på skor? Jag köpte Softwalk från Eurosko förra året och de var både snygga och sköna, tyvärr var jag inte så supernöjd med kvaliteten för de nöttes framtill väldigt snabbt. Vill dock använda dem även denna sommar så jag ska försöka fixa till dem, för annars gillade jag dem massor, men de kändes inte särskilt prisvärda med tanke på hur snabbt de blev fula.

Inga kommentarer: