onsdag 29 juni 2011

Mums!


Igår kom Lasse W förbi med ett par räkningar till Miljöpartiet (jag är ju kassör numera) OCH dessutom en jätteskål med otroligt söta och fina jordgubbar från Lasses och Mariannes eget jordgubbsland. De var verkligen supergoda, jag åt så magen verkligen var riktigt riktigt proppfull. Tack snälla Lasse!

I natt har jag sovit sådär, det var varmt och klibbigt. Gick upp mitt i natten och drog igång en liten bordsfläkt vi har, det hjälpte lite. Sen vaknade jag lite senare och undrade vad det var som lät så mycket :-D. Vid sjutiden var jag utsövd och klev upp, Nike kom upp en stund senare och höll mig sällskap, fick bland annat ett väldigt fint erbjudande om att leka med någon av hennes barbiedockor om jag ville ;-).

Idag är det dags för läkarbesök i Eskilstuna. Och röntgen. En rolig dag på Mälarsjukhuset att se fram emot alltså!

Inga kommentarer: