måndag 20 juni 2011

På den tiden vi hade hund...


På den tiden vi hade hund hade vi fullt sjå en period att hålla Nike borta från hundmaten. Under samma period var jag föräldraledig och testade på digital scrapbooking litegrann. Det var inte riktigt min grej men lite kul att titta på i efterhand. Fel årtal blev det i alla fall på skapelsen ovan, 2007 var det.

Det har vänt rätt rejält nu tycker jag. Jag är piggare framför allt, men det var ju väntat. Det tar en vecka ungefär innan cytotröttheten försvinner är min erfarenhet. Men jag tycker också att hudmetastaserna ser ut att läka lite. Jag vet inte om det är inbillning, men men... Idag har jag till och med fått ett par - tre städryck! Orkar inte så mycket men lite ordning lyckades jag skapa i kaoset i alla fall. Sen gjorde jag vimplar också, ska se var jag kan hänga upp dem imorgon efter att ha finputsat dem lite först...

Och så alla stora kramar jag vill skicka till världens bästa Lotta idag. Som erbjöd sig köpa SSWC-biljett åt mig. Finaste du, jag blev så otroligt glad! Men jag åker inte i alla fall, det känns för slitigt.

Inga kommentarer: