onsdag 1 juni 2011

Taxotere igen

Jag har drabbats av svår bloggleda. Har ingenting att skriva om, den ena dagen är den andra lik, jag sitter här och försöker vila foten så mycket det bara går mest. I måndags var jag på utflykt till Eskilstuna för röntgen. Idag har jag varit i Eskilstuna igen för att träffa doktorn. Tills vidare ska vi testa med lite Taxotere för att få bukt med några envisa små tumörer som sitter utanpå bröstet. Det finns lite olika alternativ för att förgöra dessa envisa små skitar, men det är lång kö till strålningen och det andra elektro-vad-det-nu-var som jag möjligen skrivit om tidigare, kunde inte göras förrän i augusti. Så vi testar Taxotere, det var ju väldigt effektivt när jag fick det tidigare och jag mådde rätt OK tror jag jämfört med hur många andra mår av den cyton. Samtidigt ska jag få herceptin så då är det bara att koppla in sig på droppet igen med start i nästa vecka.

Sen var det ju det där med porten. Den skulle tas bort den femtonde, men nu ska jag istället ha en ny. Det blir nog bra när allting rett ut sig.

Annars känner jag mig mest less. Less på det mesta faktiskt, men främst allt skit jag drabbats av under det här året. Två feta magsjukor. En lungemboli och så som grädde på moset - denna jävla rosfeber. Foten blir bättre och bättre, men det tar ju en sån evinnerlig tid! Det är tröttsamt det här, blä!

Inga kommentarer: